Wyprzedaże w sieci

Przeceny to prawdziwa gratka dla każdego. Wystawy kuszą niskimi cenami, jednak tłumy w sklepach skutecznie zniechęcają do zakupowego szaleństwa. I wtedy na ratunek przychodzą sklepy internetowe.

Obok uniknięcia ryzyka bycia poturbowanym w walce o wymarzony ciuch, w czym jeszcze mają przewagą zakupy przecenionych produktów w internecie? Jest jedna kluczowa różnica.

Większość z nas dobrze zna moment, kiedy chciałybyśmy przymierzyć naszą nowo wybraną sukienkę do różnych butów i torebek, ale niestety sprzedawca bezlitośnie przypomina nam, że na produkty przecenione nie ma zwrotów. Ta zasada nie obowiązuje jednak produktów z wyprzedaży zakupionych w internecie. Kupując online, klient nadal zachowuje prawo do zwrotu produktu przez co najmniej 14 dni od zakupu.

„Kupując w sieci mamy zdecydowanie więcej możliwości, nie musimy się także martwić o zwroty – wiele ze sklepów oferuje bezpłatną opcję zwrotu zakupionego towaru. Radzimy jednak zawsze zapoznać się z regulaminem konkretnego sklepu, ponieważ zasady mogą się różnić” – wyjaśnia Jesse Jyläs, jeden z założycieli Spot-a-Shop.

Zgodnie z prawem z 2014 roku internetowe sklepy mają prawo naliczać opłaty za zwrot zakupu, jednak niewiele z nich wykorzystuje tę możliwość. Najkrótszy okres przysługujący klientom za oddanie lub zamianę towaru to 14 dni podczas, gdy niektóre ze sklepów oferują aż 100 dni.

Tematy:

Podziel się: